tisdag

Hmmm

håller på att bli sjuk och har ingen lust med det alls :( jag vill till min älskling och vara hos han hela tiden.. men får dock inte så mycket gjort när jag här med han, för det blir mest mys då :) men det behövs ibland det med att bara mysa och tar det lugnt.. att få koppla bort stressen man har varje vecka inför att få allt gjort i skolan. konstigt nog hinner man med nästan allt oxå... men vissa saker är väldigt dryga att jobba med och då orkar man inte göra klart dom fast man måste.. är glad att jag klarat av två kurser redan :) men den tiden som kommer nu innan sommar lovet kommer bli jobbigt kommer bli grymt mycket nationella prov och så... ne men de kommer nog gå fintfint det med :) ne ni ska jag åter gå till skolarbeten fast de är rast :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar