måndag

Underbar helg

Vart utgång i fredags med lite kompisar kom hem på natten och hade sjukligt ont i mina fötter och jag kan säga att dom var en aningen uppsvällda och ja dom var en aning rödare oxå.. oops nästa gång tar jag med mig ett extra på skor som jag ska gå dit med och hem med... heheh ja man är allt klantig ibland.

Lördag vart det att åka till Älsklingen och där vart det nästan en släkt middag... har nästan träffat hela hans närmaste släkt känns det som nu :) men hade jätte trevligt och det var jätte god mat:) vart lite sent dock för jag och Adam gick och la och kolla på en film på kvällen och den var spännande så jag ville helst se klart hela filmen. min gulliga pojkvän somna tidigare så han hade lite krav som att jag måste hålla i hans hand och kila han på hans arm :) han är så gullig när han sover :) på dagen var jag oxå ut och gick med hans hund Leo ingen hade tid att ta ut han just då för dom andra var och fixa allt med maten och Adam var och jobbade så gick och hälsa på han på hans jobb med hunden :) det var mysigt att ut och gå :)

Söndagen vart en slapp dag, det hände inte alls mycket och Adam fick för sig att hänga min bh i hans nya älsklings epa... heheh fan vad jag skratta åt den iden.. Adams pappa grava lite han och sa att Adam var en aningen taskig som hängt upp den där... så söndag vart en lugn dag och somna fort när jag kom hem med så det var skönt för hade vart så jävla trött och helt slut hela dagen.

så nu är det måndag igen och skolan är i full gång.. blir lite prov denna vecka och lite nationella prov med men det ska man allt klara av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar