onsdag

Nu får det vara nog.....


Usch hatar att bli väckt halv sex varje morgon typ... jag brukar kliva upp halv åtta... nu har en av de jag bor med bestämt sig för att kliva upp halv sex varje morgon och duscha..... sen gör hon så man inte kan sova om kvällarna men sin jävla musik... kan säga jag är inge glad idag och har världens huvudvärk på g med så hon kommer nog bli utskälld när jag kommer hem från skolan.. om hon är hemma... hon bestämde sig för att gå ut igår kväll och hon kom hem typ tre i natt så är icke glad för har blivit väckt lite för mkt på den senaste tiden... och blir svårt att sova när hon ska spela hög musik på kvällarna när man försöker sova.... usch var jag klagar men jag behöver min sömn för att klara av en dag i skolan utan att vara sur och gring som jag är idag eftersomjag fått för lite sömn....

5 kommentarer:

  1. Sv; Javet inte, Sara kommer till mig efter hon slutat skolan, och vi läre ju fixa oss åh så, jag tror inte vi hinner komma innan, för vi åker buss in xDD men vi kan ju träffas på stationen :)

    SvaraRadera
  2. Den bilden till höger minns man allt ;) hehe

    Filip Olander

    SvaraRadera
  3. Hehe jag kan nog allt förstå de :)

    SvaraRadera
  4. vet ju vilka personerna är ;)

    SvaraRadera
  5. vi tar det någon annan stans än här :P

    SvaraRadera