lördag

Snusk vid mat bordet!

Idag vart det påsk middag hos mormor och morfar så klart var mina tre mostrar som är lika sex galna alla tre var med, med sina killar och tjej.. lr en av dom är väl inte så sex galen så man märker av de på en gång... men hon vågar väl inte slänga ur sig som sina vulgära systrar... när de skulle bli efterrätt kom kommentaren: det ska var mkt sås... kommer icke ihåg om jag slängde ur den kommentaren lr om de var någon annan... det går inte en minut utan att nån i det sällskapet ska nämna nått som man tänker på sex lr nått... kommentaren: det är bra när det är hårt men ibland måste det vara mjukt med... kom upp under efterrätten med.. hmm undra vilken förebild dom är egentligen för mig? och ja jag kommer få skit för det här av en av mina mostrar på hennes blogg jag lovar de... men det var allt trevligt att träffa alla för en gång skull... 7

tidigare idag hjälpte jag mamma med att fota bilder till hennes blogg som ska nog handla om hennes butik.. det var en hel del bra bilder och ska nog hjälpa henne att komma igång med bloggen... sen kanske hon ska starta en privat blogg med... asså min mamma blir 45 år i år och ska börja blogg... snacka om att jag håll på att svimma när hon sa att hon skulle börja blogga... räcker med att en av min sex galne moster har en blogg som när man läser den för alla tankar åt sex...

hoppas jag får en lugn natt utan en massa mardrömmar om att folk runt om mig dör... natten som var drömde jag att en av mina kompisar vart på körd/mosad av två bussar... var inte så trevligt att se den scenen fram för sig... vill ha bort alla min jävla drömmar nu...

justja jag lova att lägga upp lite bilder från igår och det kommer nog bilder från idag med :) men ska kolla igenom alla bilder en gång till och välja ut de bästa bilderna...

1 kommentar:

  1. ooops vilken bild där till höger ;) äh du älskar ju när vi är så där frispråkiga =)
    I like it!

    SvaraRadera