måndag

Tankar som far runt i en tonårstjejs huvud..

Hmm smsar med en kompis om olika sexställningar, vad som är skönast och vad man vill testa och vad man testat... lite roligt iaf och bra för ens egna erfarenheter.. ooops hoppas inte min moster läser detta.. lr för den delen min mamma... nej då dom får vänja sig att jag blivit så stor att jag utforskar sex världen mycket nu för tiden.. dom var säkert dubbelt så galna än vad jag är när dom var i min ålder... fast sånt vill man ju inte veta... hmm är ju alltid att lära sig nya och roliga saker ;) men man vill inte veta om ens moster är bättre än en sj i sängen det är för mkt info... lr om ens kompis är de... men man lär sig bara av de oxå så...

hmm hade nått mer att säga men glömde bort vad... blir så när tankarna flyger i väg åt ett annat håll.. kommer väl fler blogg inlägg till veckan för har inge mer att blogg om nu iaf..

3 kommentarer:

  1. Stopp och belägg! Varna gärna innan du skriver sådana här saker ;) Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. varna ju med rubriken ;) tyckte jag iaf :P menmen.. klart jag är rädd om mig :)

    SvaraRadera
  3. Sv; Ja jag ska nog de! <33

    SvaraRadera